چگونهKodakبه فناوری متصل می شود

 زلاتان ایستوان :"علم و فن آوری می تواند تمام مشکلات جهان را حل کند و از لحاظ تاریخی ثابت شده است که جهان را بهتر و بهتر می سازد".

Kodak (KODK)، یکی از قدیمی ترین نامهای تجاری در زمینه تصویربرداری، استفاده از فن آوری blockchain برای حل مشکلات مربوط به صنعت عکاسی است Kodak و WENN Digital دست به دست هم دادند تا یک پلتفرم مدیریت حقوق تصویری مبتنی بر blockchain  را راه اندازی کنند، که به نام KODAKOne همراه با رمزنگاری عکس محور شناخته می شود، که KODAKCoin نامیده می شود.

قلب پلت فرم Kodak فناوری منحصر به فرد و اقتصاد معروف است که مورد استفاده قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که عکاسان و سازمان های خصوصی قادر به محافظت از حقوق مالکیت و مجوز کار خود در هنگام تولید جریان درآمد جدید هستند.

عکاسان در سراسر جهان با مشکلات نقض حق نسخه برداری، صدور مجوز و کنترل IP مواجه هستند. این مشکلات با رونق اینترنت و دیجیتالی کردن عکس ها ترکیب شده است. مواردی وجود دارد که تصاویر سرقت شده به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند اما عکاسان اعتبار خود را دریافت نمی کنند.

از آنجا که کنترل و حقوق تصاویر بسیار دشوار است، تمرین عکاسی در طول سال ها محبوب شده است که در آن سایت های بازار مانند Shutterstock، iStock، Fotolia، 123RF، از جمله، روش های سازمان یافته برای یا مجاز تصاویر ارائه داده اند.

پلت فرم کداک کل صنعت عکاسی و تصویربرداری را به یک سطح جدید با ویژگی های تکنولوژی لجستیک توزیع می کند مانند رمزگذاری، عدم تمرکز، غیر قابل تغییر بودن، شفافیت و امنیت برای ایجاد یک صفحه دیجیتالی حقوق مالکیت برای عکاسان. سرفصل های دیجیتال، کار ثبت نام را با عکاسان انجام می دهند و سپس اجازه می دهد که آنها برای استفاده ( / ) در پلت فرم مجوز بگیرند.

KODAKCoin پولی است که روی این پلتفرم کار می کند و به عکاسان شرکت کننده، حرفه ای و آماتور اجازه خواهد داد تا تقریبا بلافاصله از طریق قراردادهای هوشمند پرداختی برای کار مجوز دریافت کنند. این پلت فرم به طور مداوم گشتن وب را برای نظارت و محافظت از IP تصاویر ثبت شده ارائه می دهد. در صورت تشخیص استفاده بدون مجوز از تصاویر، پلت فرم می تواند فرایند پس از صدور مجوز را مدیریت کند تا اطمینان حاصل شود که عکاسان به درستی پاداش میگیرند.


پروژه کداک نه تنها استفاده از بلوک چینی برای استفاده در دنیای واقعی است، بلکه مفهوم ارائه سکه های اولیه (ICO) را به شیوه ای تنظیم شده ارائه می دهد. نشانه ای که پلت فرم KODAKOne، KODAKCoin را قادر می سازد، برای اقتصاد تصویر در سراسر جهان برای حسابداری، صدور مجوز و پرداخت های حق امتیاز استفاده می شود.

مدیر اجرایی دیجیتال WENN دیوید جان دنککه گفت: "با مشارکت با یک پلت فرم جدید، محیطی که عکاسان کار خود را می دانند و درآمد آنها با استفاده از اعتماد، با آنچه که ما با KODAKCoin انجام دادیم، ایمن است." او افزود: "با توجه به بالاترین استانداردهای انطباق، KODAKCoin همه چیز را به عکاسان عادلانه می دهد و به آنها فرصتی می دهد که در طبقه ی پایین یک اقتصاد جدید برای آنها قرار بگیرد و مدیریت حقوق ثروت درست ایجاد شود."

مدیر اجرایی دیجیتال WENN دیوید جان دنککه تخصص خود را در زمینه توسعه بلوک چینی اختصاصی، داده های بزرگ، قانون کپی رایت، تشخیص تصویر فعال شده توسط AI و سیستم های کسب درآمد پس از صدور مجوز در اختیار دارد.

راه اندازی KODAKOne ICO رسمی در تاریخ 31 ژانویه 2018 آغاز شده است و برای سرمایه گذاران معتبر از ایالات متحده، انگلستان، کانادا و سایر کشورهای منتخب باز است.


unique finance استفاده ,عکاسان ,مجوز ,kodakcoin ,حقوق ,صدور ,صدور مجوز ,بلوک چینی ,برای استفاده ,مدیر اجرایی ,اجرایی دیجیتال ,مدیر اجرایی دیجیتال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تربت مارکت Aubreybgpgdekm9 Diary دانلود سرا صفحه اصلی بزرگترین مرجع دانلود و تفریحی فارسی زبانان