انتشار آلبوم موسیقی، به دور از ناامیدی

هرچند که جای حمایت همه‌جانبه از موسیقی پاپ در مشهد خالی است، جوانانی هم هستند که موسیقی را با جان و دل در همین شهر دنبال می‌کنند و آثارشان را به گوش مخاطبان می‌رسانند.

    

شهرآرا آنلاین - افخمی| کیوان مجیدزاده، خواننده و آهنگ‌ساز مشهدی، یکی از این جوانان است. او این روزها درحال تدارک برای انتشار آلبوم اولش است؛ آلبومی که قطعاتش را خودش سروده و آهنگ‌سازی کرده‌ است. 

از او پیش از این چهار قطعه «کنار تو»، «یک رؤیا»، «داری میری» و «مثل بارون، مثل قایق» در فضای پاپ منتشر شده‌ است و جدیدترین قطعه‌اش با عنوان «هوامو نداری» در روزهای آینده با ریتمی شاد منتشر می‌شود.

 

در انتظار انتشار آلبوم

مجیدزاده که پنج سال است با راه‌اندازی استودیو موسیقی «کیوان» در مشهد، فعالیت موسیقی‌اش را حرفه‌ای‌تر دنبال می‌کند، درباره آخرین وضعیت انتشار آلبوم خود می‌گوید: من مراحل تولید اولین آلبومم را از خیلی وقت پیش شروع کرده‌ام و قرار بود آن را در یک ماه آینده منتشر کنم اما به‌دلیل برخی تغییرات در آلبوم، انتشار آن به تعویق افتاد. 

او ادامه می‌دهد: طولانی شدن روند تولید آلبوم باعث شده‌ است برخی قطعات که پیش‌تر تولید شده‌ بود، حال‌وهوایشان با موسیقی که این‌روزها منتشر می‌شود، سازگار نباشد، از همین‌رو قطعات آلبوم با تغییراتی روبه‌رو شدکه انتشار آن را به سال آینده موکول کردم.

آلبوم کیوان مجیدزاده بین چهار تا هفت قطعه دارد؛ آلبومی در فضای پاپ و با ترانه‌ها و ریتم‌های متفاوت. چند قطعه به‌صورت الکترونیک ضبط شده‌ و دو قطعه آن با نوای سازهای گیتار، ویولن و ملودیکا همراه شده‌ است.

 

محدودیت بیشتر برای موسیقی پاپ

این هنرمند مشهدی که برخلاف جوانان امروز به‌دور از ناامیدی در مشهد مانده است و فعالیت موسیقی‌اش را دنبال می‌کند، معتقد است در مشهد تنها محدودیتی که برای هنرمندان موسیقی وجود دارد، فراهم نبودن شرایط اجرای صحنه‌ای است. 

او می‌گوید: فضا برای تولید و انتشار آلبوم وجود دارد امادر زمینه اجرای موسیقی صحنه‌ای شرایط چندان مساعد نیست و هنرمند ناچار است برای برگزاری کنسرت به شهرهای اطراف مشهد برود. با این حال مجیدزاده دلایل ماندنش در مشهد را این‌گونه توضیح می‌دهد: فضای کار در تهران حرفه‌ای‌تر است. مهاجرت من در این‌ روزها به تهران، توجیهی ندارد و فعالیت‌هایم باید در شهر خودم انجام شود.

 

لینک خبر: http://shahraraonline.ir/news/92996


مصاحبه تصویری : https://www.aparat.com/v/ilUTH


کیوان مجیدزاده | سایت رسمی کیوان مجیدزاده آلبوم ,انتشار ,موسیقی ,مجیدزاده ,مشهد ,شده‌ ,انتشار آلبوم ,کیوان مجیدزاده ,فعالیت موسیقی‌اش ,دنبال می‌کند، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آهنگ ایرانی نرم افزار چاپ چک صنوبر همه چی موجوده فیلم وسریال تخفیف ویژه